نهمین دورۀ ریاضیات کانگورو در بیش از ۱۰۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی برگزار شد

نهمین دورۀ روز و مسابقۀ بین‌المللی کانگورو مانند هر سال در آخرین پنجشنبه فروردین‌ماه در ۲۳۰ شهر کشور برگزار شد.

امسال بیش از ۱۰۰۰ مرکز در روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه میزبان بیش از ۸۵۰۰۰ دانش‌آموزی بودند که مشتاقانه گرد هم آمده بودند تا روز ریاضیات کانگورو را جشن بگیرند. شرکت‌کنندگان در روز ریاضیات کانگورو علاوه بر انجام فعالیت‌های متنوع ریاضی در مسابقۀ ریاضیات کانگورو هم شرکت کردند و مسئله‌های جذاب و متنوع ریاضیات کانگورو را حل کردند.

دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو از تمام دانش‌آموزان، اولیاء، معلمان و مسئولان مدارس و مراکز برگزار کننده که در این برنامه حضور پیدا کردند و ما را در ترویج ریاضیات یاری رساندند صمیمانه سپاسگزار است. لطفاً نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را دربارۀ برگزاری روز ریاضیات کانگورو و همچنین عکس‌ها و ویدئوهای خود را برای ما ارسال کنید.

در ادامه برخی تصاویر ارسالی از سوی مدارس و مراکز برگزار کننده را ملاحظه خواهید کرد.

یادآور می‌شود دفترچۀ سؤال‌ها و کلید مسئله‌های مسابقۀ ریاضیات کانگورو بلافاصله پس از جمع‌آوری تمام پاسخ‌برگ‌ها از مدارس و مراکز برگزارکننده در سراسر کشور، در سایت ریاضیات کانگورو در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو امیدوار است حداکثر تا پایان هفتۀ اول اردیبهشت امکان ارائۀ کلید مسئله‌های ریاضیات کانگورو فراهم شود. از دوستانی که منتظر دریافت کلید مسابقه هستند درخواست می‌شود در تاریخ ذکر شده به همین صفحه مراجعه کنند تا از امکان دریافت فایل دفترچۀ سئوال و کلید مسابقه آگاه شوند.

ضمناً کارنامه و گواهی شرکت‌کنندگان تا پایان اردیبهشت به مدارس ارسال خواهد شد.  

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *