آغاز دورۀ جدید مینی‌ مسابقه‌های کانگورو

دوستان و همراهان مینی مسابقۀ کانگورو سلام

یک خبر خوب دورۀ جدید مینی‌مسابقۀ ریاضیات کانگورو از شنبه ۲۰ آبان‌ماه برای دانش‌آموزان ابتدایی و دورۀ اول متوسطه آغاز می‌شود و تا پایان سال تحصیلی ادامه می‌یابد.

در دورۀ جدید، هر هفته یک مینی‌مسابقه آنلاین برگزار خواهد شد. شما در هر مینی‌مسابقه بر اساس پایۀ تحصیلی خود به سه سؤال ریاضی پاسخ می‌دهید و با مسئله‌های جالب رياضيات كانگورو دست و پنجه نرم می‌كنيد! این سؤال‌ها، سه، چهار و پنج امتیازی هستند و با حل درست آن‌ها به همان اندازه امتیاز می‌گیرید. در ضمن از آن‌جا كه در رياضيات كانگورو فكر كردن به يک مسئله و تلاش برای حل آن با ارزش است، پس همين كه به يک سؤال پاسخ دهيد يک امتياز خواهيد گرفت. پس بدون نگرانی دربارۀ نتيجه، هر سه سؤال را پاسخ دهيد و هيچ سؤالی را بی‌پاسخ نگذاريد اگر به هر سه سؤال پاسخ درست دهيد ۱۵ امتياز دريافت می‌كنيد. ما به اندازه امتيازی كه می‌گيريد به شما سكه می‌دهيم سكه‌هايتان را جمع كنيد و از كمد جوايز برای خود جايزه برداريد.

برای شرکت در مینی‌مسابقه باید در سایت عضو شوید و از قسمت ورود دانش‌آموزان به صفحه ویژۀ خود وارد شوید. اگر تاکنون در سایت عضو نشده‌اید، فرصت را از دست ندهید و همین الآن عضو شوید.
دقت داشته باشید فقط یک‌بار عضویت در سایت کافی است و نیازی به ثبت‌نام مجدد در هر سال تحصیلی نیست شما با نام کاربری و کلمه عبور دورهٔ قبل خود می‌توانید در مینی‌مسابقه‌های آنلاین، هفتگی و رایگان ریاضیات کانگورو شرکت کنید.

لازم به ذکر است با توجه به تغییر پایۀ دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، سطح بندی تغییر کرده و امتیازات و سکه‌ها از صفر محاسبه شده است و تمام دانش‌آموزان باید سکه‌های جمع شده خود را تا قبل از شروع سال تحصیلی بعد استفاده نمایند.

خبر خوب دیگر این که جایزه‌های تازه‌ای به کمد جوایز اضافه شده است که با جمع کردن سکه می‌توانید آن‌ها را ببرید.

منتظر خبرهای جدیدی دربارۀ مینی مسابقه‌های کانگورو باشید و ما را تا آخرین هفتۀ مینی مسابقه همراهی کنید.

دوستدار همیشگی شما ” دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *