با عرض تبریک به اطلاع می رساند هماهنگی های لازم برای ارسال جوایز مسابقۀ اینستاگرامی هفتۀ شاد ریاضی در ایران به زودی انجام خواهد شد.
از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

🔵 تمدید شرکت در مسابقه!

اگر هنوز عکس اریگامی کانگورویی سخت رو با اکانت اینستاگرام و با هشتگ‌های #هفته_شاد_ریاضی ، #ریاضیات_کانگورو_در_ایران و #iranmathkangaroo به اشتراک نگذاشته‌ای عجله کن چون تا روز شنبه ۳۱ خردادماه بیشتر فرصت نداری!

اگر اکانت پرایوت داری توی دایرکت برای ما از تعداد لایک‌های عکس اریگامی کانگورویی سخت عکس بفرست و اگر اکانت اینستاگرام نداری هم عکس اریگامیت رو برای ما از طریق تلگرام، واتساپ به شمارۀ ۰۹۲۱۲۹۵۴۲۰۳ و ایمیل mathkangarooir@gmail.com تا قبل از تاریخ اعلام شده ارسال کن.

ما تمام اریگامی‌های ارسال شده را بررسی می‌کنیم و از ۳ تا ۱۰ تیرماه اریگامی‌های منتخب را در صفحۀ اینستاگرام ریاضیات کانگوو به رای میگذاریم.

سلام! ماجرا از این قراره که ما برای دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو در ایران، یک فیلم آموزش ساخت اریگامی «کانگورو» آماده کردیم و حالا قراره بین همۀ دانش‌آموزهایی که توی این جشنواره شرکت کردند، یک مسابقۀ اینستاگرامی ساخت اریگامی کانگورو برگزار کنیم!

🔵 چطور توی مسابقه شرکت کنیم؟

برای شرکت در مسابقه کافیه اول اینستاگرام ما رو دنبال کنی، بعد اریگامی کانگورویی سخت رو که توی آخرین بخش جشنواره فیلم آموزشی اون رو براتون گذاشتیم، بسازی. عکسش رو با اکانت اینستاگرام و با هشتگ‌های #هفته_شاد_ریاضی ، #ریاضیات_کانگورو_در_ایران و #iranmathkangaroo به اشتراک بذاری یا اگر اکانت پرایوت داری توی دایرکت برای ما بفرستی.

🔵 چطور داوری میشه؟ 
ما در سه بخش داوری می کنیم!
🔸 بخش اول، ده جایزه برای اریگامی‌هایی که در هشتگ‌های #هفته_شاد_ریاضی ، #ریاضیات_کانگورو_در_ایران و #iranmathkangaroo به اشتراک گذاشته شدند و بیشترین لایک رو جمع کردند.
🔸 بخش دوم، ده جایزه برای بهترین ساخت و عکس از اریگامی‌هایی هست که در هشتگ‌های #هفته_شاد_ریاضی ، #ریاضیات_کانگورو_در_ایران و #iranmathkangaroo به اشتراک گذاشته و یا در دایرکت برای ما فرستاده شدند. 
🔸 بخش سوم، ده جایزه به قید قرعه برای تمام کسانی که توی این مسابقه شرکت کردند!

🔵 جوایز چیا هستند؟
بازی فکری، کتاب، اعتبار خرید کتاب، اعتبار سامانۀ مبنا و لوح یادبود، در ضمن، برنده ها توی اینستاگرام دبیرخانه ریاضیات کانگورو در ایران معرفی می شوند!

🔵 تا کی وقت داریم شرکت کنیم؟ 
تا روز سه شنبه، ۱۳ خردادماه.

🔵 اکانت اینستاگرام ندارم ولی در دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ ریاضیات کانگورو ثبت‌نام کردم، بازم میشه شرکت کنم؟ 
بله! کافیه عکس اریگامیت رو برای ما از طریق تلگرام، واتساپ به شمارۀ ۰۹۲۱۲۹۵۴۲۰۳ و ایمیل mathkangarooir@gmail.com بفرستی، ما تو رو توی بخش انتخاب بر اساس بهترین ساخت و انتخاب بر اساس قرعه کشی شرکت می دیم.

🔵 در دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ ریاضیات کانگورو ثبت‌نام نکردم، میتونم توی این مسابقه شرکت کنم؟ 
بله، اما فقط میتونی توی بخش بیشترین لایک شرکت کنی.

کاغذهاتون رو آماده کنید، قراره کلی جایزه بدیم!