دفترچۀ سؤال‌‌ و پاسخ تشریحی دهمین دورۀ ریاضیات کانگورو

دوستان و همراهان همیشگی سلام!

همان‌طور که قبلأ اعلام شده بود دفترچۀ سؤالات دهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو از امروز ۱۰ اردیبهشت‌ در سایت ریاضیات کانگورو قابل دریافت است. برای برطرف شدن ابهامات احتمالی شما عزیزان پاسخ تشریحی سؤالات را نیز در سایت قرار دادیم.

نکته دیگر این‌که کارنامه و گواهی شرکت در جشنواره و دیپلم افتخار ۳۰٪ برتر دانش‌آموزان هم تا هفتۀ اول خردادماه در صفحۀ شخصی هر دانش‌آموز در سامانۀ مبنا بخش گواهی‌ها گذاشته خواهد شد.

یادآور می‌شود گواهی حضور برای تمام شرکت کنندگان در این جشنواره صادر خواهد شد و دیپلم افتخار ۳۰٪ برتر به دانش‌آموزانی تعلق خواهد گرفت که هم نمره آن‌ها از نمره میانگین کشوری در پایه خود بالاتر باشد و هم جز ۳۰٪ برتر استان در پایه خود باشند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت اسامی و پرداخت هزینۀ ثبت‌نام دانش‌آموزانی که در دهمین جشنوارۀ ریاضیات کانگورو شرکت کرده‌اند ولی در سامانۀ مبنا ثبت‌نام نشده‌اند ۱۵ اردیبهشت‌ماه خواهد بود. این ایجاد حساب کاربری برای تصحیح پاسخ‌برگ و صدور کارنامه الزامی است. دانش‌آموزان اتباع با توجه به لیست اسامی تحویل داده شده به دبیرخانه کارنامه‌شان‌ به نمایندگی تحویل می‌گردد. مدارس و مراکز برگزاری توجه داشته باشند در صورتی‌که تعداد این دانش‌آموزان محدود است به صورت انفرادی ثبت‌نام شوند و اگر زیاد است به تفکیک حوزه و با استفاده از فایل اکسل ثبت‌نام در سامانۀ مبنا برای ادمین تلگرام دبیرخانه ارسال کنید و هزینه ثبت‌نام را در قسمت اعتبار شارژ کنید.

? برای دسترسی راحت‌تر بر روی پیوند زیر کلیک نمایید:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *