ثبت‌نام پنجمین دورۀ المپیاد هندسۀ ایران آغاز شد

پنجمین دورۀ المپیاد هندسۀ ایران ویژه پذیرفته شدگان چالش هندسۀ چیتا در روز ۱۵ شهریور، هم‌زمان در پنج شهر تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان برای دانش آموزان ششم دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و فارغ التحصیلان در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می شود. هم‌چنین همانند سال‌های گذشته این آزمون در همین تاریخ در بیش از ۴۰ کشور جهان برگزار خواهد شد.

نکات مهم ثبت‌نام:

۱- ثبت‌نام در این آزمون از تاریخ ۱۳ام لغایت ۱۹ام مرداد ماه از طریق سایت المپیاد هندسۀ ایران انجام می‌شود.

۲- بنابر تصمیم کمیتۀ برگزاری، این امکان فراهم شده است تا افرادی که به هردلیلی موفق به شرکت در چالش هندسۀ چیتا نشده یا در آن پذیرفته نشده‌اند با ثبت‌نام در سایت و ارسال رزومه در صورت پذیرفته شدن توسط کمیته برگزاری می‌توانند در آزمون شرکت کنند.
(این رزومه باید شامل توانمندی‌ها و وضعیت تحصیلی دانش‌آموز در زمینه هندسه باشد که توسط معلم هندسۀ دانش‌آموز به کمیتۀ علمی گزارش داده شود.)

۳- هنگام ثبت‌نام توجه کنید که مقطع تحصیلی باید براساس مقطع تحصیلی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ وارد شود.

۴- تاریخ آزمون ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ می‌باشد و روز ۲۳ام شهریور تنها به مراسم اختتامیه و کارگاه‌ها (که ثبت‌نام آن متعاقبا انجام خواهد شد) اختصاص دارد.

۵- برای تکمیل ثبت‌نام تکمیل تعهد نامه توسط یکی از والدین و بارگذاری آن در سایت ثبت‌نام الزامی است.

علاوه براین هر شرکت کننده ملزم به مطالعۀ فایل ارائه شده حاوی جزییات برگزاری(اعم از مکان حوزه ها و قوانین و الزامات برگزاری) است و پس از آن می‌تواند برای ثبت‌نام اقدام کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *