اطلاعیۀ شمارۀ ۵ در مورد برگزاری «دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو» و «هفتۀ شاد ریاضی» در ایران

با تشکر از مشارکت بسیار گستردۀ مدارس، اولیا و دانش‌آموزان به اطلاع می‌رساند دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو در ایران با توجه به شرایط پیش آمده برای تعدادی از خانواده‌ها و عدم امکان شرکت ایشان در زمان مقرر، روزهای شنبه ۱۷ خردادماه، یک‌شنبه ۱۸ خردادماه و دوشنبه ۱۹ خردادماه را برای این دسته از دانش‌آموزان در نظر گرفته است. تمامی دانش‌آموزان جامانده به شرطی که دکمۀ شروع را نزده باشند بدون در نظر گرفتن اولویت پایۀ خود از ساعت ۹ تا ۱۵ از یکی از سه روش زیر امکان پاسخ‌گویی به سوالات را خواهند داشت:

۱. دانلود آخرین نسخۀ اپلیکیشن اندروید از لینک زیر:
https://bit.ly/2L6xFWL

۲. دانلود آخرین نسخۀ آیفون از لینک زیر:
https://apple.co/3ejendf

۳. مراجعه به سامانۀ چالش‌های مؤسسه

? بعد از ورود روی دکمۀ چالش‌های کانگورویی کلیک کنید.

? توجه داشته باشید که بهترین عملکرد این جشنواره در کامپیوتر و مرورگر گوگل کروم است.

⭕️ بسیار مهم: بدون در نظر گرفتن نام کاربری و گذرواژۀ استفاده شده در سامانۀ مبنا، نام کاربری و گذرواژۀ ورود چه در اپلیکیشن و چه در وب سایت چالش‌ها، هر دو، کد ملی دانش‌آموز است.

⚠️ دانش‌آموزانی که مشکل پایه داشته‌اند و پایه‌های آن‌ها به اشتباه در سامانۀ مبنا ثبت شده است، روز یک‌شنبه ۱۱ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پایه صحیح و کدملی خود را به پشتیبانی پیام رسان‌های تلگرام و واتساپ به شمارۀ ۰۹۲۱۲۹۵۴۲۰۳ ارسال کنند.

⚠️ دانش آموزانی که از ثبت‌نام جا مانده‌اند، جهت ثبت‌نام روز دوشنبه ۱۲ خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانۀ مبنا اینجا کلیک کنند و نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

⚠️ پاسخ‌های تشریحی، روز ۱۹ خردادماه بعد از مشارکت جا ماندگان منتشر می‌شود و نحوۀ دریافت آن متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

⚠️ کارنامۀ دانش‌آموزان از ۲۴ خردادماه از طریق حساب کاربری مدارس و دانش‌آموزان در سامانۀ مبنا در دسترس خواهد بود. جزئیات دریافت گواهی شرکت و دیپلم افتخار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *