آغاز ثبت‌نام در چهارمین المپیاد هندسۀ ایران

چهارمین دورۀ المپیاد هندسۀ ایران امسال با شیوه‌ای متفاوت برگزار خواهد شد. سه دورۀ قبل این المپیاد به صورت تشریحی و محدود در چند شهر از جمله تهران، مشهد و تبریز و یک سال هم در اصفهان برگزار شد.

اما قرار است چهارمین دورۀ این المپیاد در دو مرحله برگزار شود تا فرصت شرکت در آن برای تمام علاقه‌مندان به هندسه در سراسر کشور فراهم شود.

مرحلۀ اول این المپیاد که روز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد، به صورت چندگزینه‌ای (تستی) خواهد بود. از برگزیدگان در این مرحله دعوت خواهد شد تا در مرحلۀ دوم که به صورت تشریحی و در تابستان ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

ثبت‌نام در مرحلۀ اول از اول دی‌ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام به صورت گروهی (به‌وسیلۀ مدارس یا سایر مراکز آموزشی از جمله خانه‌های ریاضیات و پژوهش سراهای دانش‌آموزی) در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

حداقل تعداد ثبت‌نام در هر مدرسه جمعاً ۱۰ نفر است و در صورت تکمیل ثبت‌نام، برگزاری آزمون در همان مدرسه یا مرکزآموزشی ثبت‌نام کننده انجام خواهد شد.

تنها در شهرهای اعلام شده در مواردی که ثبت‌نام گروهی امکان‌پذیر نباشد، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت انفرادی ثبت‌نام کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارۀ نحوۀ ثبت‌نام در این المپیاد، به سایت المپیاد هندسه ایران مراجعه کنید.

همزمان با آغاز ثبت‌نام مرحلۀ اول، پوستر ویژۀ چهارمین المپیاد هندسۀ ایران به‌وسیلۀ دبیرخانۀ این المپیاد منتشر شده و به تعدادی از مدارس و مراکز آموزشی ارسال خواهد شد.

چنانچه مایلید نسخۀ چاپ‌شدۀ پوستر را دریافت کنید، با دبیرخانه تماس بگیرید.

تلفن دبیرخانه:  ۰۲۱۸۸۹۴۵۵۴۵

ایمیل دبیرخانه:

 national.igo@gmail.com 

سایت المپیاد هندسه ایران:

igo-official.ir

دریافت پوستر چهارمین المپیاد هندسۀ ایران 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *