آغاز ثبت‌نام در دهمین دورۀ ریاضیات کانگورو در ایران ۲۰۱۸

ثبت‌نام دهمین دورۀ جشنوارۀ رياضيات كانگورو از اول بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. دبيرخانۀ رياضيات كانگورو از تمام مدارس، مراكز آموزشی، دانش‌آموزان و افراد علاقه‌مند دعوت می‌کند تا در این رویداد علمی بین‌المللی شرکت کنند.

بستۀ فراخوان دهمین دورۀ ریاضیات کانگورو برای مدارس شهر تهران، شامل پوستر و دفترچۀ راهنما اوایل بهمن‌ماه، ارسال خواهد شد.

مدارس و مراكز آموزشی سایر استان‌ها که مایل به دریافت بستۀ فراخوان هستند می‌توانند با دبيرخانۀ ریاضیات كانگورو در استان خود تماس بگیرند.

همچنین فایل‌های پوستر و دفترچۀ راهنما از طریق لینک‌های زیر و کانال تلگرام ریاضیات کانگورو در دسترس و قابل استفاده خواهد بود.

  دريافت – دفترچۀ راهنمای دهمین جشنوارۀ بين‌المللی رياضيات كانگورو در ايران

  دريافت – پوستر دهمین جشنوارۀ بين‌المللی رياضيات كانگورو در ايران

مدارس و مراكز آموزشی تا ۱۵ اسفندماه فرصت دارند با عضویت در سامانه مبنا نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان خود اقدام کنند.

توجه:

دهمین جشنوارۀ بین المللی ریاضیات کانگورو پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام برای هر نفر ۲۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

در مدارس یا مراکزی که حداقل ۲۰ شرکت کننده داشته باشند مسابقه در همان محل برگزار شده و در این صورت مبلغ ۴۰۰۰ تومان به ازای هر دانش‌آموز بابت هزینه‌های برگزاری به آن واحد تعلق می‌گیرد که این مبلغ در زمان ثبت‌نام از مبلغ هزینه کسر شده و باقیمانده پرداخت می‌شود و در صورتی که تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده یک واحد آموزشی کمتر از ۲۰ نفر باشد، شرکت کنندگان به نزدیک‌ترین محل برگزاری متمرکز مسابقۀ ریاضیات کانگورو که متعاقباً اعلام خواهد شد معرفی می‌شوند.

از مدارس و مراکز آموزشی تقاضا می‌شود در اسرع وقت نسبت به وارد کردن اطلاعات دانش‌آموزان اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۱۲۹۵۴۲۰۳ یا با شناسۀ Mabna_fatemi@ با دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو در ایران در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *